Două dintre jucătoarele importante ale handbalului românesc, Paula Ungureanu și Iulia Curea, și-au lansat marți, brand-urile personale, de care s-a ocupat RHF Sports & Management. Alături de cele două mari handbaliste, Tudor Dorobanțu, cel mai bun parapantist din România și-a lansat și el brand-ul personal, 2DO.
Portarul CSM-ului, Paula Ungureanu, a explicat de ce a ales și brand-ul care o reprezintă. “De ce PAULA! Paula este numele cu care sunt aclamată de fani sau de comentatori, de fiecare dată când apăram poarta naționalei și acum a CSM-ului. Este scurt, rapid, în viteza, asa cum este și personalitatea mea. Verdele este culoarea cu care am apărat mult timp la echipa națională, o fac și acum și mă identific cu această culoare”, a explicat Paula.
În vârstă de 37 de ani, Paula nu putea să evite întrebarea legată de echipa națională și dacă se mai întoarce, în condițiile în care toată suflarea handbalistică a acuzat faptul că României i-a lipsit poarta la ultima ediție de Mondial.
“Nu am cum să fiu fericită și cred că specialiștii pot spune dacă era nevoie de mine sau nu la echipa națională. Pe mine mă doare și astăzi, eu am venit cu inima deschisă și am servit țara cu demnitate și onoare și când am anunțat că mă retrag, nici nu o făcusem bine, că pe site-ul FRH a apărut: “Mulțumim, Paula!”. Trageți voi concluziile. Nu mă mai întorc, decizia este luată, staff-ul și fetele știu foarte bine ce discuții am avut, dar să știți că este dureros. Am spus că voi apăra până când n-am să mai pot, deoarece sportul acesta mi-a dat tot ce am astăzi, mă vedeam chiar cu o medalie la Tokyo 2020, chiar nu exagerez. Dar nu mă mai întorc, pentru că nu uit cum s-au comportat cu mine”, a afirmat Paula Ungureanu.
Iulia Curea nu a iertat poziția selecționerului
Și frumoasa Iulia Curea are de astăzi un brand, Wing, în traducere extremă, dar Iulia a explicat și motivul pentru care a ales, dar în special, cât a stat pentru grafică. “A durat ceva timp să alegem o variantă finală, cu o minge de handbal, font auriu, wing, G-ul este culoare aurie. WING face trimiere directă la poziția mea din teren, extremă. În același timp, aripa este un simbol al dinamismului, al mișcării, prin zbor sau planare. Conceptul te duce cu gândul la mișcările și execuțiile din teren. Și win, în engleză, înseamnă a câștiga, exact cum sunt eu, că am câștigat tot timpul, iar G-ul final este bolduit cu auriu pentru a face trimitere către porecla mea, Giuli”.
După ce Paula Ungureanu a răspuns întrebărilor legate de retragerea din națională, Iulia Curea a sărit în apărarea portarului, explicând de ce nu este nici ea convocată: “După cum bine știți, de 4 ani eu am născut, iar de atunci nu am mai fost convocată. Nu mă pot autoinvita la echipa națională, trebuie să vină o telegramă la club. Că vouă vi se pare normal ca de la echipa campioană să fie convocate jucătoare ca mine sau Paula, asta s-o spună specialiștii, eu nu cred că am dreptul acesta. Dar aș vrea să punctez că selecționerul unei naționale trebuie să fie selecționer și atât. Mă gândesc că e greu să urmărești atâtea meciuri, și din Ungaria, dar mai ales campionatul României”.
Tudor Dorobanțu: “Parapantismul este un sport fabulos, dar și periculos!”
Cel mai bun parapantist român, Tudor Dorobanțu, și-a lansat și el brand-ul personal. “Logoul conține elementele definitorii pentru activitatea desfășurată, dar și un joc inteligent de cuvinte care promovează atât practicarea parapantismului, scoțând în evidență rolul personalului principal: Tudor Dorobanțu. 2 DO R reprezintă acronimul de la TO (2) DO – Practică! Asociat cu R te duce cu gândul la Tudor și este un îndemn la zborul cu parapanta = PRACTICĂ PARAPANTISMUL, cu Tudor. Oricum, în România este un sport practicat la nivel de agrement, dar eu mă bucur că reușesc să îl fac de performanță, cu eforturi extreme. Și este nevoie de brand, mă va ajuta foarte mult pentru a mă dezvolta și a ajunge cât mai sus. Parapantismul de performanță reprezintă Formula 1 în aer și pentru mine este o încântare să-l practic”. Sportivul a povestit jurnaliștilor cum a fentat moartea, când nu a deschis parașuta de rezervă și a fost salvat de un brad uscat, iar parapanta s-a înfășurat în jurul copacului.
La eveniment au participat Andreas Hniatiuc și Ramona Farcău, reprezentanții RFH Sports & Management, dar și Narcisa Lecușanu, care a venit să fie alături de cele două prietene, Paula și Iulia.
“Brand-ul trebuie să rămână în conștiința iubitorului de sport și după ce sportivul se lasă de activitatea de performanță. De aici și nevoia brand-ului în România, pentru că foarte mulți sportivi, după ce se lasă, sunt uitați de societate. Pentru că sportivul de mare performanță este cel mai bun vector de imagine, în asocierea cu marile companii. Am ales să reprezentăm sportivi de o calitate morală și sportivă ce pot aduce beneficii la nivelul ascocierii cu branduri de succes”, a declarat Andreas Hniatiuc, managerul RFH Sports & Management.
FOTOGRAFII: SABIN MALISEVSCHI