Pentru al doilea an consecutiv, cea mai importantă întrecere a sezonului a fost pentru Endurance Team Romania etapa din 24hSeries de pe traseul spaniol de Grand Prix de lângă Barcelona. Modelul Ginetta de clasă GT4 s-a luptat cu alte trei echipaje – alte două Ginetta și un Mercedes-AMG. Pentru echipa românească au concurat titularii obișnuiți, Fabrizio Broggi și Sergiu Nicolae, cărora li s-a alăturat britanicul Mike Simpson, pilot al uzinei britanice angrenat în competițiile de anduranță de cel mai înalt nivel (FIA WEC, clasa LMP1).
Parcursul celor trei a început cu testele private de joi, la finele primei sesiuni de patru ore Endurance Team Romania aflându-se pe prima poziție cu un reper de 1:56. Localnicii de la NM Racing au răspuns în sesiunea a doua, coborând sub acest barem, însă ETR a lucrat la setarea de cursă de-a lungul a 64 de tururi. Vineri dimineață în secvența a treia toate cele trei modele Ginetta G55 GT4 au fost în aceeași secundă, iar în calificări Simpson a plasat mașina pe locul secund cu un 1:55.631, la șase zecimi de pole.
Antrenamentul de noapte s-a desfășurat în urma unei averse puternice, însă chiar dacă ETR a fost reperul absolut în asemenea condiții, acestea nu s-au mai repetat ulterior de-a lungul cursei. Pe o vreme însorită, sâmbătă la ora locală 12:00 s-a dat startul în ediția aniversară cu numărul 20 a celor 24 de ore de la Barcelona. 48 de mașini s-au lansat în cursă, 27 dintre acestea fiind în GT Series și alte 21 în seria de turisme.
Lupta la categoria GT4 a fost acerbă printre adversarii de la TCR și SP3, cu numeroase rocade în prima oră pentru Sergiu Nicolae. Fabrizio Broggi și Mike Simpson s-au succedat la comenzi într-o fază fragmentată de neutralizări, apoi s-a lăsat întunericul și, în buna tradiție, mii de fani au început să vină la circuit pentru a-și petrece seara de sâmbătă în tribunele circuitului.
În ora a noua de concurs a survenit însă prima problemă de ordin mecanic și pentru Ginetta grupării românești, Fabrizio Broggi aducând mașina la standuri blocată într-o treaptă a cutiei de viteze. Situația a fost remediată, iar ETR s-a angrenat într-un duel pentru poziția secundă cu QSR Racing School, în timp ce italienii de la Nova Race au fost constrânși la reparații de durată. Au urmat cedări ale planetarelor rând pe rând pentru toate echipajele de la GT4, dar și o luptă fascinantă spre dimineață pentru podium.
Spre final, după incidente sub Code 60 cauzate de adversari, cu parbrizul crăpat din pricina pietrelor și pe fondul unor probleme la diferențial, mașina ETR a fost retrasă în ora a 23-a. Faptul că s-a îndeplinit condiția de clasare care a adus 12 puncte și i-a urcat astfel pe români pe 3 la general a fost o palidă consolare. Al doilea sezon în 24h Series n-a adus nicio cursă fără probleme, iar prima victorie românească mai trebuie să aștepte.