Comunicare prin sport și acțiuni concrete pentru iubitorii de sport pe timp de pandemie. Greu în această perioadă, dar Valentin Popescu, director marketing sportiv și comunicare la Alexandrion Group, a reușit mai multe acțiuni de succes în 2020.
Așa cum se autocaracterizează, Valentin Popescu este unul dintre oamenii care au demonstrat prin fapte cum poate fi susținut sportul din România, cu acțiuni concrete. „Fac din pasiune meserie și asta mă ajută se reușesc”, spune directorul de comunicare și marketing sportiv Alexandrion Group.
Valentin a vorbit despre acțiunile concrete întreprinse de Alexandrion Grup pentru a fi aproape de iubitorii de sport pe timpul lockdown-ului și după acesta, dar și pentru a-i ajuta pe sportivi în activitatea lor.
Comunicare prin interviuri cu laureații de la Gala Premiilor Alexandrion
În perioada de izolare, Fundaţia Alexandrion a găsit o modalitate inedită şi sigură de a menţine comunicarea cu publicul, prin intermediul interviurilor online cu câştigători ai Trofeelor Alexandrion. Sportivii au povestit cum ȋşi amintesc festivitatea de premiere, cum s-au antrenat ȋn perioada de izolare şi ce planuri de viitor au. Printre intervievați s-au numărat Ana Maria Brânză, Helmut Duckadam, Marian Drăgulescu și Bianca Pascu.
După reluarea activităților sportive, Alexandrion Group a continuat proiectele destinate susținerii echipelor și sportivilor individuali. Valentin Popescu a oferit câteva repere pentru aceste demersuri:
– Parteneriatul dintre FC Petrolul Ploiești şi Alexandrion Group va continua și pe parcursul sezonului 2020-2021, pentru al şaptelea an consecutiv.
– Câte un set cadou de mingi (de baschet, rugby, fotbal și volei) oferit câștigătorilor concursului despre cunoștințe din domeniul sportului organizat de Business Philosophy.
– Fundația Alexandrion le-a oferit juniorilor de la CSU Voluntari câte o minge de baschet, în cadrul unui eveniment organizat ȋn această toamnă, în Sala de Sport Gabriela Szabo.
– Fundaţia Alexandrion a dat startul celei de a zecea ediții a Turului Ciclist al Sibiului, oferind tricoul galben, cel mai prețios trofeu din ciclism.
– Mingi oferite echipei de fotbal ISU SMURD Tulcea, formată din 15 jucători, adevăraţi eroi prin munca şi dedicarea lor.
– Susținerea evenimentului “Golf & Family Day”, organizat de Camera de Comerţ Română Britanică. A fost premiat jucătorul care a lovit mingea cel mai aproape de steagul cu numărul 3, ȋn cadrul probei „nearest to the pin”. De asemenea, Fundaţia Alexandrion a oferit mingi de fotbal şi de volei tuturor participanţilor.
– Fundaţia s-a aflat printre susţinătorii competiţiei de minifotbal Victory Cup, un turneu care a avut loc la ȋnceputul anului şi care a strâns la start 96 de formaţii şi peste 1.500 de jucători legitimaţi.
– Alexandrion Group, prin Fundația Alexandrion, a premiat câștigătorii primelor două ediții ale Romanian Padbol Tour, care au avut loc la Craiova și, respectiv, la Bârlad.
– Fundaţia Alexandrion a susţinut și primul turneu de baschet 3X3 online ȋn luna mai, precum şi primul campionat de baschet 3X3 online, desfăşurat ȋn acest an, ambele organizate de Sport Arena Streetball.