După două ore de cursă și o oră de deliberări în camera oficialilor, rezultatul final din această rundă a reprodus ordinea din calificări. În mod normal, un asemenea clasament ar putea trimite privitorul pe o pistă greșită, a unei desfășurări lipsite de emoție și de răsturnări de situație. Nu a fost deloc așa, dovadă fiind cele trei momente fierbinți dintre protagoniști. La start a surprins echipajul 100% Sport care, pentru prima oară în sezon, a ales să înceapă cu Andrei Miclea. Acesta s-a ridicat la nivelul așteptărilor și a rămas pe locul secund, păstrând un ecart rezonabil față de liderul Șuțeanu. După 50 de minute, între cei doi erau mai puțin de patru secunde, însă această diferență s-a dublat în momentul opririi la standuri, pe fondul unei inexactități în urma unui pilot întârziat. Avea să se dovedească crucială această pierdere, căci Victor Nicolae a petrecut mult timp pentru a recupera deficitul față de Victor Taraș în ora a doua, lipindu-se de lider abia în ultimul viraj al ultimului tur. Nicolae ar fi avut nevoie nu doar să treacă de mașina campionilor en-titre, ci și să pună un avans de 5 secunde pentru a compensa o penalizare încasată în trafic.
La peste 30 de secunde de învingători s-a tranșat disputa pentru poziția a treia. Dragoș Simion a arătat că se poate depăși la Snetterton, punând în aplicare un plan exersat cu echipa: ”l-am devansat pe Alex Cascatău în virajul al treilea după un model exersat de coechipierii mei în timpul săptămânii, într-un punct atipic al circuitului, în care puteai să-ți surprinzi adversarul. Pentru astfel de trăiri recomand tuturor să descopere sim racingul!” Sebastian Apostol a ajuns la limita de avertismente pe final de cursă și a încasat o penalizare de tip drive through, care l-a trimis din nou în urma BMW-ului M4 GT3 Aqirys Racing. Pentru a doua oară, depășirea s-a produs, însă comisarii au considerat că Apostol nu i-a lăsat destul loc pe ieșire lui Berindea și l-au sancționat cu 5 secunde, schimbând astfel destinatarul treptei a treia a podiumului. Astfel, urmăritorii reduc ecartul din clasament în raport cu echipajul Adevărul Auto, care rămâne pe prima poziție cu doar 11 puncte în fața colegilor din clubul Rapid eSports.
Bogdan Honțaru a revenit alături de Mihai Belașcu în echipajul Textar eSports, iar asta i-a readus în cercul învingătorilor la categoria Pro-Am. În schimb, am avut parte de noi câștigători la categoria Am – Cosmin Nechita și David Dumitrache (ASF) reușind un excelent loc 7 în clasamentul general de la Snetterton, după o serie de dispute intense de-a lungul celor două ore. Dragoș Simion păstrează prima poziție în clasamentul licențiaților, iar Rapid eSports punctează mai bine decât adversarii în runda a patra pentru a se distanța și mai mult în ierarhia cluburilor din RLR.
Următoarea etapă a RLR BMW GT Challenge va avea loc pe 7 martie februarie pe traseul britanic de la Brands Hatch.
Clasamente
Clasament general
- Adevărul Auto (Apostol/Simion) 80
- 100% Sport (Nicolae/Miclea) 69
- Walk Racing (Șuțeanu/Taraș/Moldovan) 66
- Aqirys Racing (Berindea/Cascatău) 47
- Textar eSports (Honțaru/Belașcu) 32
Cluburi
- FC Rapid 1923 eSports (Nicolae/Apostol/Simion/Miclea) 149
- Alex Cascatău Digital Motorsport (Berindea/Cascatău/Honțaru/Belașcu) 79
- Walk Racing eSports (Șuțeanu/Taraș/Moldovan/Dranca/Neg) 66
PRO-AM
- Textar eSports (Honțaru/Belașcu/Bușilă) 90
- Racelogic (Mihai/Feher) 66
- RavenSpeed Racing (Oprea/Pașa) 63
AM
- VSG Racing (Grama/Dăscălescu) 86
- ROED Racing (Zaharia/Pahonțu) 47
- ASF (Nechita/Dumitrache) 46
Licențiați
- Dragoș Simion 80
- Victor Nicolae 73
- Mihai Șuțeanu 70