În Cadrul RDW Design GO!, la sediul Albini Prassa din strada Belgrad nr 12, zona Dorobanți a avut loc evenimentul extraordinar de lansare a expoziției Connecting Horology – Past & Future!
O expoziție unică care prezintă in premieră cea mai mare colecție de ceasuri Art Deco americane din Europa, precum și lumea magică lui Xavier Dietlin, cel mai inovator creator de soluții interactive pentru ceasuri de lux. Albini Prassa creează astfel pentru a treilea an consecutiv un pod intre arhitectura, design si mărcile din portofoliu lor precum – Tissot, Bomberg, Louis Erard, ZRC, Laurent Ferrier, Urwerk, Bulgari.
Atmosfera specială a întregului eveniment a fost susținută și de prezența mai multor personalități din sport, precum; Răzvan Raț, Alina Dumitru, Ionel Dănciulescu, Narcisa Lecusanu, Victor Hănescu, Marian Drăgulescu, Andrei Savenco, dar și Xavier Dietlin (fost internațional elvețian și jucător la Servette Geneva și FC Sion). Gazdă deosebită a fost Ion Schiau, proprietarul Albini Prassa, un om de business care a
locuit mai mulți ani în Elveția și care, datorită experienței sale internaționale, consideră cu mare convingere că pentru evoluția sănătoasă a unei societăți este esențială implicarea mai multor companii în susținerea sportului. De asemenea, invitații speciali au fost întâmpinați și de Valentin Popescu, care recent a început o colaborare pe zona de marketing sportiv cu casă de ceasuri elvețiene Albini Prassa, și a cărui implicare pe zona de marketing sportiv este deja cunoscută, el fiind unul dintre cei mai importanți experți de marketing sportiv din România.
Companie cu rădăcini în Elveția și România, Albini Prassa și-a început activitatea în România în anul 2004, ca distribuitor de ceasuri elvețiene, primul brand fiind Tissot. În tot acest timp, Albini Prassa și-a aprofundat cunoștințele legate de piața românească și s-a specializat în promovarea și consolidarea imaginii de marcă a partenerilor internaționali reprezentați, precum: Tissot, Bomberg, Louis Erard, ZRC, Laurent Ferrier, Urwerk, Bulgari.
În prezent, portofoliul companiei cuprinde mărci consacrate, precum și produse avangardiste al căror succes se bazează pe un design inovator, o arhitectură mecanică sau o istorie originală, dar și o interpretare a timpului ieșită din comun. Albini Prassa, companie cu valori bine întemeiate, este implicată și în susținerea sportului din România, o componentă importantă și distinctivă pentru un business. Dezvoltarea unui business etic și a sportului, în general, ajută semnificativ la a avea o societate mai sănătoasă, mai frumoasă și mai înțeleaptă. Albini Prassa își consolidează și extinde parteneriatele cu diverse sporturi, precum: baschetul, hocheiul, ciclismul, rugbyul și motosportul.