Spania este cea mai bine reprezentată țară de pe grila MotoGP și continuă să-și întărească poziția. Anul trecut, în anticamera Moto2 am avut nu doar campion spaniol, ci nu mai puțin de cinci piloți din această țară în primii opt la final de an. Pedro Acosta a câștigat șase curse, iar Fermin Aldeguer cinci, sfârșind campania pe val cu 100 de puncte din tot atâtea posibile în ultimele patru Mari Premii. Deja, Acosta a făcut pasul către scena cea mai strălucitoare și a atras laudele tuturor la debutul fără complexe din Qatar, unde s-a duelat chiar și cu Marc Marquez și a fost al doilea non-Ducati la sosire.
Așadar, era de așteptat ca următorul care va primi un contract interesant să fie Fermin Aldeguer. Iar Ducati nu a stat pe gânduri și a mizat pe tânărul ce va împlini 19 ani peste trei săptămâni. Or fi (încă) doi italieni la echipa de uzină, însă de ani buni gruparea din Bologna arată un respect impresionant față de toate grupările satelit. Jorge Martin a avut armele cu care să se lupte pentru titlu anul trecut, chiar dacă era angajat de Prima Pramac, iar în 2023 toate cele patru echipe Ducati au obținut victorii.
Bursa transferurilor
În intersezon, Marc Marquez a divorțat de Honda și a admis că are alte perspective de succes pe un Ducati, în sens invers mutându-se Luca Marini. Fratele vitreg al lui Valentino Rossi a avut un început de coșmar în Qatar, titulatura de pilot de uzină Honda și salariul aferent fiind o palidă alinare când ești atât de departe în curse. Și Johann Zarco a dat Ducati pe Honda, reușind să se readapteze binișor și să-i bată pe colegii de la echipa oficială. Dar lupta asta tot în afara topului 10 s-a purtat. Pe Ducati a mai venit de la Yamaha și Franco Morbidelli, însă accidentul suferit în teste încă mai are urmări.
Așadar, astăzi prima șansă la victorie din plutonul de 22 o au piloții ce strunesc prototipurile Desmosedici: italienii Bagnaia și Bastianini de la echipa de uzină, frații Marc și Alex Marquez în culorile Gresini, Martin și Morbidelli pentru Prima Pramac și perechea formată din Bezzecchi și di Giannantonio pentru VR46. Cel puțin unul dintre aceștia are zilele numărate începând de astăzi, căci Fermin Aldeguer va fi pe un Ducati în 2025. Nu știm încă pe care, în ce structură i se va face loc. Putem doar specula că Morbidelli și di Giannantonio au cele mai mari emoții, însă sezonul e lung. Zvonurile despre Aldeguer se auzeau dinaintea testelor din intersezon.
Aș dori să-i urez un călduros bun venit lui Fermín în familia Ducati și abia așteptăm să-l vedem pilotând modelul nostru Desmosedici. Sunt încântat de acest acord, deoarece Aldeguer este unul dintre cei mai puternici piloti din noua generație. I-am urmărit evoluția din ultimii ani: în ultimul sezon, a dat dovadă de o viteză incredibilă. Este un tip foarte tânăr cu mare potențial și-i vom oferi tot sprijinul tehnic pentru a-l ajuta să crească.
Luigi Dall’Igna, Manager General Ducati Corse
Un parcurs atipic
Contractul lui Aldeguer are o durată de două sezoane, cu opțiune de prelungire pentru încă două. Specialiștii din paddock au fost surprinși de asta, căci adesea pariul pe un pilot debutant este ceva mai precaut. Fermin însă a mai ars etapele în trecut, ocolind complet categoria Moto3. După doi ani de juniorat în European Talent Cup, a ales să treacă la Stock 600 (2020) în Campionatul European (CEV) și mai apoi la Moto2 (2021) în același mediu. Debutul în mondial a venit pe fondul accidentării lui Yari Montella, Aldeguer reușind să puncteze chiar de la prima sa cursă, la Mugello.
În 2022 a făcut program complet la aceeași categorie Moto2, iar în 2023 a rămas la echipa Speed Up și a început să înșire victoriile. Este fără îndoială unul dintre favoriții clasei intermediare în acest an, chiar dacă prima cursă a fost de neînțeles la trecerea pe anvelope Pirelli. Coechipierul lui Fermin s-a impus, dar el nici măcar nu a prins punctele.
Sunt încântat de această oportunitate; îmi voi realiza visul pe care l-am urmărit încă din copilărie. A sosit timpul să fac un mare salt și să concurez cu cei mai buni piloți ai lumii și, mai mult, o voi face cu cea mai bună motocicletă de pe grilă. Vreau să-mi exprim recunoștința față de Ducati, în special lui Gigi Dall’Igna, pentru încrederea acordată în mine de la începutul discuțiilor noastre. Îi mulțumesc lui Luca Boscoscuro pentru tot ceea ce am realizat și pentru ceea ce ne așteaptă în acest an. De asemenea, sunt recunoscător familiei mele, managerului meu Héctor Faubel și tuturor celor care, într-un fel sau altul, au contribuit la călătoria mea. Acum, că știu ce-mi rezervă viitorul, este timpul să mă concentrez doar pe acest sezon, în care mă confrunt cu o mare provocare la Moto2. Voi da totul pentru a părăsi această categorie cu capul sus, țintind cele mai bune rezultate posibile înainte de a începe noua aventură în MotoGP.
Fermin Aldeguer
r1qzsd
Pedro Acosta si Fermin Aldeguer sunt doar doi dintre exemplele de tineri piloti talentati care au reusit sa atraga atentia marilor echipe si sa se impuna in lumea MotoGP. Este o mare bucurie sa vedem ca tinerii spanioli sunt apreciati si sustinuti de echipele de uzina, precum Ducati, care isi demonstreaza respectul fata de toate gruparile satelit si isi ofera sprijinul tehnic pentru a-i ajuta sa creasca si sa devina campioni. Felicitari lui Ducati pentru decizia de a miza pe potentialul lui Fermin Aldeguer si ii dorim mult succes in acest nou capitol din cariera sa. Abia asteptam sa-l vedem in actiune pe pilotul spaniol pe modelul Desmosedici si suntem convinsi ca va face echipa mandra. Bun venit in familia Ducati, Fermin!
[url=https://baclofenx.online/]baclofen tablets uk[/url]
[url=http://modafinilmip.online/]modafinil generic canada[/url]
[url=https://asynthroid.online/]buy synthroid 112 mcg[/url]
[url=https://xlyrica.com/]lyrica 2019[/url]
[url=https://lyricamd.online/]lyrica cap 150mg[/url]
[url=https://dexamethasoneff.com/]dexamethasone 2 mg price[/url]