Acordul inițial se întinde pe întreaga durata a acestui an competițional, cu opțiune de prelungire pentru încă două sezoane, clauză ce se poate activa la finalul campionatului.
Superbet și Dinamo 1948, parteneriat în Superliga! Ce spun cei implicați
La evenimentul de oficializare al parteneriatului au participat Dan Gătăianţu – Chief Financial Officer, Dinamo 1948, Romeo Bănică – Marketing Director, Dinamo 1948, Andrei Popa – VP Online, Superbet și Andrei Stan – Sponsorship & Events Manager, Superbet.
Andrei Nicolescu, Administrator Special, Dinamo 1948:
„Acordul cu Superbet reprezintă un pas semnificativ pentru evoluția clubului. Suntem în plină reconstrucție, iar rezultatul eforturilor pe care le facem depinde de calitatea celor alături de care mergem la drum.
Dinamo merita un sponsor tehnic cu anvergura Superbet. În egală măsură, cred că și Superbet merita un partener de talia fenomenului Dinamo. Pentru că, evident, în cazul nostru, nu vorbim doar despre echipă, club sau palmares, ci, în primul rând, despre suporterii care au făcut imposibilul, care au schimbat jocul. La fel cum Superbet a reinventat domeniul în care își desfășoară activitatea.
Este o asociere între două entități care n-au mers pe căi bătătorite, nu s-au conformat, n-au urmat drumul altora. Și-au construit, fiecare în felul său, propriul drum. Au demonstrat că imposibilul rămâne doar o convenție, scuza celor care renunță. Împărtășind aceeași viziune, era firesc să ne asociem.
Mulțumesc tuturor celor care au făcut posibil acest parteneriat.”
Andrei Stan, Sponsorship & Events Manager, Superbet:
„Parteneriatul cu Dinamo 1948 completează, în mod natural, portofoliul de sponsorizări prin care Superbet susține sportul din România. Dinamo este un brand fotbalistic de tradiție, acest acord fiind o recunoaștere a pasiunii și devotamentului pe care suporterii dinamoviști l-au manifestat, de-a lungul timpului, pentru clubul favorit.
Prin investițiile pe care le vom realiza pe parcursul acestei colaborări, ne vom asigura că Dinamo 1948 va avea o identitate care să reflecte istoria dar și prezentul acestei echipe etalon pentru fotbalul românesc.”
Acordul dintre cele două organizații depășește cadrul unui acord standard dintre un club și un sponsor tehnic. Prin urmare, acesta va cuprinde, pe lângă prevederile uzuale într-un contract de sponsorizare tehnică, acțiuni integrate la nivel de comunicare și de promovare a valorilor comune: performanță, fair-play și responsabilitate în relația cu comunitățile de suporteri.
În urma semnării acestui parteneriat, Superbet va investi în proiectele de media și digital inițiate de către Dinamo 1948.
Astfel, compania de tech & entertainment va susține dotarea studioului TV care va crea conținut dedicat pentru clubul alb-roșu. În materie de digital, Superbet va finanța dezvoltarea aplicației care va fi destinată suporterilor dinamoviști.
Parteneriatul strategic va implica și investiții în materie de vizibilitate a brandului Dinamo, prin activări la meciurile desfășurate pe teren propriu sau producție de articole de merchandising la standarde premium.
Andrei Popa, VP Online, Superbet:
„Suntem mândri de faptul că Superbet sponsorizează, în prezent, mai mult de 12 cluburi de fotbal din Europa și America Latină. În acest ansamblu internațional, România deține un rol esențial și parteneriatele pe care le-am realizat reprezintă o dovadă de constanță în strategia prin care susținem fotbalul și comunitățile de suporteri care oferă energie și farmec acestui sport.
Acordul pe care l-am semnat cu Dinamo 1948 va avea rezultate de impact în ceea ce privește amplificarea acestui brand important al fotbalului românesc, atât în sfera digitală cât și prin intermediul unor campanii care vor aduce mai mulți suporteri la stadioane și la evenimente dedicate comunităților locale.”
Cu ocazia acestui eveniment, a fost lansată și o nouă serie de vizualuri cu jucătorii dinamoviști în noile echipamente de joc, pentru sezonul 2024 – 2025 din SuperLiga. În imaginile în care apar Răzvan Patriche, Raul Opruț, Eddy Gnahoré, Răzvan Pascalău și Cătălin Cărjan, Superbet deține poziția centrală de sponsor, pe pieptul tricourilor de joc.