Primul meci la care ați putut vedea marca SsangYong pe panourile din proximitatea suprafeței de joc a fost cel al liderului Universitatea Cluj disputat la Botoșani. Aproape 400.000 de telespectatori au urmărit meciul liderului!
Media întâlnirii a fost in jur de 2,2 rating național, iar softul estimează 398.000 de telespectatori.
SsangYong by KGM este alături de fotbalul din SuperLiga! (P)
Partida a avut share, cota de piață, 6,3%. Deci din toți oamenii care se uitau la tv pe acel interval, 6.3% urmăreau meciul, iar ca ultimul sfert de ora, finalul de meci, a atins rating de 3.4, ceea ce înseamnă 617.000 de telespectatori pe ultima parte!
SsangYong, cel mai vechi producător auto din Coreea de Sud (1954) este specializat în fabricarea autoturismelor 4×4, în prezent exportând autovehiculele sale în peste 126 de țări, inclusiv România. Anul acesta SsangYong aniversează 70 de ani de prezență pe piața auto mondială, perioadă în care notorietatea brand-ului a crescut exponențial.
Compania este respectată pentru stilul atractiv și performanța remarcabilă a autoturismelor, oferind o gamă diversificată de SUV-uri prezente in segmentele B: (Tivoli), C: (Korando și versiunea electrică Korando E-motion, Torres) , D: (Rexton) si Pickup-ul Musso Grand.