Sponsor principal al Echipei Naționale de Fotbal a României, PENNY continuă să fie alături de tricolori și să susțină poveștile care inspiră o întreagă națiune.
Proiectul, realizat de aceeași echipă care a adus pe ecrane „În inima Naționalei”, regizat de Remus Achim, va avea premiera pe Voyo pe 14 martie 2025.
S-a lansat o nouă mini-serie „Generația de Suflet”. Ce spune Răzvan Burleanu
„Suntem mândri să fim alături de echipa națională și să contribuim la povestea acestei generații care a
reușit să unească românii prin pasiunea pentru fotbal.
Acest documentar surprinde nu doar performanțele din teren, ci și dedicarea, sacrificiile și emoția trăită de jucători și suporteri deopotrivă. Noi la PENNY susținem sportul românesc și credem în puterea lui de a inspira comunități întregi”, a afirmat Daniel Gross, CEO PENNY România.
„Generația de Suflet” prezintă momente unice din culisele echipei naționale, oferind acces exclusiv la
imagini din cantonamente, tensiunea din vestiar și momentele de bucurie care au unit suporterii din
întreaga țară.
Cele trei episoade spun povestea tricolorilor prin perspectiva jucătorilor, a staff-ului tehnic și a marilor nume din fotbalul românesc:
- Episodul 1 – România la EURO 2024 (drumul echipei la turneul final și momentele care au reaprins
pasiunea pentru fotbal); - Episodul 2 – Revenirea lui Mircea Lucescu (impactul unui antrenor legendar asupra generației
actuale); - Episodul 3 – Drumul spre Mondial (pregătirile pentru Liga Națiunilor și ambiția de a ajunge la
Campionatul Mondial).
„Ne dorim să legăm și mai mult relația dintre suporteri și echipa națională. Generația de Suflet va oferi o perspectivă autentică asupra acestor jucători care au reușit să reaprindă pasiunea pentru fotbalul românesc,” a declarat Răzvan Burleanu, președintele Federației Române de Fotbal.