Patru săptămâni au trecut de la cursa precedentă, însă de când au tăcut motoarele în paddockul de la Mugello a fost un val de știri care a ținut capul de afiș. Rând pe rând, din tabăra Ducati au dezertat trei învingători de Grand Prix – Martin, Bastianini și Bezzecchi, ba chiar și o echipă de client – Pramac. Dar până când aceste mutări vor fi noua realitate, avem un sezon în plină desfășurare, în care ordinea actuală din clasamentul piloților nu e (încă) cea firească. Șeful Pramac a declarat că picătura care a umplut paharul în relația cu uzina italiană a fost bucuria fără limite din garajul roșu în momentul în care Bastianini l-a depășit pe Martin în ultimul viraj al ultimului tur la Mugello. Pe atunci, încă mai avea sens să creadă cineva că Martin și echipa sa vor avea parte de tratament egal. După ultimele anunțuri, de ce ar mai fi vreo urmă de bunăvoință dincolo de termenii seci ai contractelor?
Așadar, poate că e doar o coincidență că pe acest traseu din Olanda a zburdat nestingherit Bagnaia. De altfel, îl are și tatuat pe braț, predilecția este știută. La finele unei etape în care nu s-a putut apropia de Pecco nici la sprint (2,3s), nici în cursa principală (3,6s), Jorge Martin a declarat că numărul 1 nu i-a dat nici măcar o speranță de a se lupta pentru victorie. Rămâne de văzut ce va fi pe alte circuite, înainte să ne pronunțăm asupra diferențelor de material tehnic. Diferența dintre cei doi a scăzut la doar 10 puncte, după 8 etape din totalul de 20 programate în acest sezon. Între timp, Bagnaia ajunge la egalitate cu Casey Stoner în fruntea listei de victorii obținute cu Ducati.
Podiumul de la Assen a fost completat de Enea Bastianini, cel care a plătit încă o dată prețul calificărilor modeste, revenirea sa prin pluton fiind printre puținele elemente care ne-au luat gândul de la cursa de 24 de ore de la Spa-Francorchamps sau de la cea de Formula 1 ce stătea să înceapă. Până când Enea a ajuns pe 3, aveam în frunte câte un Ducati de la fiecare dintre cele patru echipe. În final, gruparea de uzină a plasat ambii piloți pe podium, iar Marc Marquez a primit o penalizare de 16 secunde pentru prea multe tururi parcurse cu presiune neconformă (prea joasă), ceea ce l-a trimis de pe 4 pe 10. Implicit, în bătălia sa pentru locul al treilea la general, spaniolul rămâne cu doar 6 puncte avans față de Bastianini.
Pedro Acosta și întreaga familie KTM au ales să monteze anvelopa de compoziție soft pe spate și prea bine nu le-a mers, de vreme ce n-au contat deloc la Assen. O singură motocicletă austriacă a fost la final în Top 10 – cea a lui Binder, de vreme ce Acosta a căzut. Tot mai bine decât prima Yamaha (pe 12, la 27s de învingător) și mai ales decât prima Honda (pe 13, la 42s în urma lui Bagnaia). Cât despre Aprilia, fabrica a fost într-un picior duminică, retrâgând atât wildcard-ul (Savadori), cât și un titular (Espargaro, după accidentul de la sprint). Singura veste bună a fost clasarea pe 8 a lui Raul Fernandez cu prototipul Aprilia de anul trecut, care a învins chiar și un Ducati de generație nouă (Morbidelli, of course).
Chipping away at the lead ⛏️
Only 10 points separate @88jorgemartin and @PeccoBagnaia at the #MotoGP standings 🌶️
And the gap gets bigger for @marcmarquez93 after the tyre pressure penalty 👀#DutchGP 🇳🇱 pic.twitter.com/xWlN03I6Dr
— MotoGP™🏁 (@MotoGP) June 30, 2024
Peste doar o săptămână mergem pe Sachsenring, un circuit parcurs în sens antiorar care se numără printre favoritele lui Marc Marquez. Îndepărtat de Bagnaia la 58 de puncte, ar avea mare nevoie de un prim succes cu Ducati pentru a reveni în lupta pentru titlu. Pentru el începe și o perioadă de negociere cu Ducati, în vederea primirii unor pachete de upgrade-uri la motocicleta sa învechită. N-ar fi deloc în interesul spectacolului ca uzina din Bologna să stingă lumina și să permită toate detaliile care facilitează evadarea lui Bagnaia. Căci dacă pe Martin nu-i mai trage inima să-l susțină, pe alesul Marquez de ce nu?
оборудование для конференц связи [url=https://www.oborudovanie-konferenc-zalov11.ru]https://www.oborudovanie-konferenc-zalov11.ru[/url] .
Недавно мне потребовалась срочная медицинская помощь, а страховая компания отказалась покрыть все расходы. Денег на лечение не хватало, и я запаниковала, ведь кредитная история у меня не самая лучшая. Вспомнила про Телеграм канал [url=https://t.me/s/mfo_2024_online]займ на карту малоизвестные мфо реально дающие[/url] . На этом канале были собраны новые МФО, которые давали займы абсолютно всем. Я выбрала подходящую компанию, оформила займ за 10 минут, и деньги уже были на моем счету. Благодаря этому займу я смогла оплатить лечение и быстро поправиться.
[url=https://prednisonecsr.online/]prednisone 9 mg[/url]
видеостена москва [url=http://kupit-videostenu.ru]видеостена москва[/url] .